Text

For utstillere, gode råd


En messe gir deg mulighet til å profilere ditt firma slik du vil at andre skal oppfatte den. Du kan utnytte rom, lys, lyd, bilde og eventuelt følelser, smak og duft, alt etter hva ditt firma vil profilere.

Dette kan vi hjelpe deg med.


Idé møte

  • hvor vi ser på dine ideer sammen med vår arkitekt
  • Kommer med forslag til løsninger for utnyttelse av stand arealet
  • Forming, lys, materialer
  • Skal det være en "bruk og kast" stand?Ø Eller vil du ha en stand som kan demonteres og brukes om igjen en annen gang?
  • Tegninger av stand
  • Bygging, maling av stand, profileringsmateriell, segl el. Annet
  • Transport av stand til messehall
  • Montering av stand
  • Leie inn møbler, elektriker, lys, lyd, medium for evt. bilde
  • Demontering av stand, fjerning av søppel etc.

Alt du behøver å gjøre er:

  • Finne den messen som er riktig for profilering av ditt firma
  • Bestille plass, hvor mange m2 trenger du?
  • Sette opp et budsjett for hvor mye du ønsker å legge ned i messen
  • Lage deg noen ideer, ønsker for hvordan du vil profilere ditt firma.
  • Ta med deg det du vil stille ut den dagen messa åpner
  • Pakke sammen egne saker den dagen messa stenger

For messeoversikt i Norge : www.messe.no

For messeoversikt i Norden: www.fairlink.se

Build your own website
Ⓒ Alle rettigheter forbeholdt
Privacy Policy
Din personlige integritet er viktig for oss. Vi bruker hovedsakelig cookies for statistikk og for å forbedre brukeropplevelsen.
Jeg aksepterer
Mer informasjon